Lietuvos Respublikos ambasada Ukrainoje skelbia atranką užimti sekretoriaus/sekretorės pareigybę nuo 2025 m. sausio 2 d.
Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2024 m. spalio 9 d. (įskaitytinai) elektroniniu paštu [email protected], turi pateikti gyvenimo aprašymą, išsilavinimą patvirtinančius dokumentus ir motyvacinį laišką. Pokalbiai su atrinktais kandidatais planuojami 2024 m. spalio 15 d. Lietuvos Respublikos ambasados Ukrainoje patalpose arba nuotoliniu būdu. Papildoma informacija teikiama telefonu +380 442540920 arba elektroniniu paštu amb.ua@urm.lt,
Pareiginė alga nuo 1053 Eur.
Reikalavimai:
- turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
- mokėti lietuvių kalbą, mokėti rusų ir ukrainiečių kalbas – ne žemesniu įgudusio vartotojo lygmens C1 lygiu;
- mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
- išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
- gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Konfidencialiai“.
Funkcijos:
- padeda ambasados vadovui ar priskirtam darbuotojui;
- atsiliepia telefonu, administruoja skambučius;
- teikia bendrojo pobūdžio informaciją interesantams telefonu, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
- pagal kompetenciją susirašinėja su užsienio valstybių diplomatinėmis atstovybėmis ir kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis;
- registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, kopijuoja ir siunčia dokumentus, tvarko protokolinę korespondenciją ir vykdo kitas dokumentų valdymo funkcijas;
- pagal kompetenciją rengia raštus, lydraščius, notas ir kitus dokumentus ar jų projektus;
- formuoja ambasados dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą bei tvarko archyvą;
- stebi žiniasklaidos pranešimus, platina ambasados pranešimus žiniasklaidoje;
- platina Lietuvos Respublikos institucijų, įstaigų, įmonių pateiktą informaciją;
- atnaujina ir skelbia informaciją ambasados interneto puslapyje, socialinių tinklų paskyrose;
- atlieka vertimus raštu;
- sudaro ir nuolat pildo ambasados kontaktinių asmenų sąrašą;
- padeda tvarkyti diplomatinio pašto ir diplomatinių krovinių siuntimą ir priėmimą;
- prisideda prie susitikimų, renginių, priėmimų, vizitų organizavimo ir aptarnavimo;
- vykdo kitus ambasados vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.
Privalumas- administracinio darbo patirtis.
Su darbuotoju bus sudaroma terminuota darbo sutartis.
Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2024 m. spalio 9 d. (įskaitytinai) elektroniniu paštu [email protected], turi pateikti gyvenimo aprašymą, išsilavinimą patvirtinančius dokumentus ir motyvacinį laišką. Pokalbiai su atrinktais kandidatais planuojami 2024 m. spalio 15 d. Lietuvos Respublikos ambasados Ukrainoje patalpose arba nuotoliniu būdu. Papildoma informacija teikiama telefonu +380 442540920 arba elektroniniu paštu amb.ua@urm.lt,